piątek, 5 grudnia 2008

sprawiedliwości stało sie zadośc.

No! Pewnie sobie nie zasłużyłem, ale w końcu tak ciężko pracowałem, że jakaś nagroda mi się należy. Zważywszy na ogólne problemy z GTA IV pewnie jeszcze długo nie zagram, chyba, że R* w końcu należycie przyłoży się do swojej roboty. Wracając do prezentu mikołajowego - udało się zachować moje super wielkie chłodzenie procesora, bo boxowe to wiadomo jakie jest. Może ta informacja się komuś przyda: chłodzenie z podstawki 754 pasuje do AM2. Jeszcze tylko w przyszłym roku jakaś porządna grafika i będzie sprzęt na poziomie a nie jak do tej pory jakieś odrzuty po kolegach.
I jeszcze mała instrukcja dla tych, którzy być może chcą a nie wiedzą jak. Ci niezarejestrowani.

1 komentarz:

  1. próba komentarza... 1. 2. 3. 1. 2. 3...

    nie wiem czy mi sie uda go opublikowac, bo w instrukcji nie bylo mowy o weryfikacji slowa.. ale moze sie uda;p

    OdpowiedzUsuń