czwartek, 20 sierpnia 2009

klucha.

Katarzyna Cichopek - może nie wszyscy znają tę panią, ale jest to, jak sądzę, popularna polska aktorka serialowa. Właściwie do niedawna sądziłem, że jest to aktorka jednej roli, ale po przeczytaniu jej strony na wiki zostałem oświecony. Niemniej i tak napisze to, co chciałem od początku. Stałem kiedyś koło lodówki i zostałem poinformowany, że Cichopek urodziła. Chyba dziecko, bo to zazwyczaj wychodzi z łona kobiety. Wtem do mojej głowy przypełzła myśl "co te dziecko będzie czuło oglądając dorobek filmowy mamusi". Towarzystwo lodówki w tym wypadku było bardzo sprzyjające, ponieważ w tabloidach nazywana jest/była kluchą. Weźmy na przykład ten wspaniały tasiemiec jakim jest M jak miłość. Rola p. Kasi jest tak wzruszająca, że czasem można odnieść wrażenie, że to już nie jest aktorstwo. Całkiem prawdopodobne, ponieważ by uprawiać ten zawód wypada mieć tego typu wykształcenie. Możliwe, że można być dobrym ślusarzem bądź spawaczem-samoukiem, ale jednak ukończenie szkoły o takim profilu jest baardzo pomocne. To samo tyczy sie "grania". W karierze Cichopek nastąpił taki zwrot, ze zaczęła się sprzedawać w marnych show dla maniaków telewizyjnych, którzy znają na pamięć ramówkę czterech najpopularniejszych stacji telewizyjnych. Swego czasu, gdy jeszcze oglądałem telewizję, odniosłem wrażenie, że przełączając programy zmieniało się tylko logo stacji, bo na ekranie cały czas była klucha. I co, potem dziecko zapyta mamę o przeszłość a ona pokaże mu fotosy z planu Jak oni śpiewają? Albo jak obściskuje się z Mroczkami? Nie, dziękuję. Wolałbym dziecku pokazać zdjęcia z imprez, kiedy rodzice byli pijani i dobrze się bawili. W końcu to krew z krwi, więc zrozumie. I nie będzie się potem bało gdy zobaczy po raz pierwszy alkohol, gdy go spróbuje z kolegami. Pas dla polskich "aktorów" młodego pokolenia!

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie Zamroczeni bracia reklamujący książki telefoniczne są gorsi od Pyzy. Poza tym tylko jeden z nich ma stronę 'wiki', na której przy każdej z wymienionych profesji znajduje się przydawka 'amator':)

    OdpowiedzUsuń