wtorek, 15 grudnia 2009

taka prawda.

To już przechodzi ludzkie pojęcie. Cokolwiek to znaczy... Inteligentny: okej, fajnie. Z tym się mogę ostatecznie zgodzić, ale założę się, że to jakaś dziewczyna napisała. Wstydliwy? Jak sobie tą cechę przypasuję do kogoś w moim wieku to mi się wspomina przedszkole lub nawet żłobek. "Natalciu, chodź do Mikołaja. Nie chcesz? Oj, Natalcia się wstydzi". Bo co to znaczy, że ktoś jest wstydliwy? W wieku studenckim można by to porównać do wyjścia na środek sali i pokazanie brzucha, dużego. A przecież nikt o zdrowych zmysłach tego nie zrobi. Zatem albo wszyscy jesteśmy wstydliwi, albo to słowo jest nieadekwatne. Cichy: pewnie osoba, która to pisała miała na myśli małomówność. Zbyt rzadko otwieram usta w porównaniu do tego ile bym mógł, bądź ile ona oczekuje, żebym otwierał. Wnioskuję, że to też napisała dziewczyna. Uczciwy: cóż, czasem się małe kłamstewko zawieruszy, ale generalnie samo sedno. Piąta cecha niestety pozostaje niezidentyfikowana, ale to na pewno napisał Romek (poznaję po piśmie) a więc nie ma się czym przejmować. No i na zakończenie nieśmiały: czy ja naprawdę jestem postrzegany jako tak nieśmiały? Co bym musiał zrobić, żebyście mi odpięli tę łatkę? Najlepiej na najbliższych zajęciach pocałuję jakąś dziewczynę. W usta. Ku uciesze całej grupy. Będę prześmiały. Zrobię to dlatego, że na karteczce o powierzchni 19 centymetrów sześciennych pojawiły się wręcz dwie tożsame cechy a oprócz tego ubliżono mi w ten sposób parę dni wcześniej. W twarz. Winni zawsze się znajdą. Tego "odzywaj się" już nie skomentuje, bo ręce opadają...

3 komentarze:

  1. Te bazgroły na kartce to chyba faktycznie moje. Co prawda na tak malym zdjeciu i tak malym monitorze nie moge na pewno stwierdzic, co napisalem, a i pamiec mam juz nie taka jak kiedys, ale wydaje mi sie, ze napisalem, uwaga, uwaga... przyjacielski :) Co by chyba bylo prawda, tzn. wierze w to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem blisko - rozszyfrowałem to jako przyjazny ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. rachunkowość16 grudnia 2009 22:39

    wielce śmały - na blogu;p i co Ty masz z tą twarzą? Że nie lubisz siedzieć na przeciw kogoś i żeby ktoś na nią patrzył? Jako że jesteś śmiały, zdradzam to wszem i wobec:)i co Ty z tym wielkim brzuchem tak ciągle..
    Interesujące zajęcia tam macie;p

    OdpowiedzUsuń