piątek, 8 stycznia 2010

dwa lata.

Piątego stycznia 2010 roku minęły dwa lata odkąd ten blog jest w sieci. Życzę sobie, by wszyscy ci, którzy go czytają (o ile są tacy) robili to dalej oraz żeby mogli to robić przynajmniej przez kolejne dwa lata. Jak to na urodzinach, bez niespodzianki obejść się nie może. Przygotowałem zdywersyfikowane prezenty - zależne od płci oraz wieku. Najpierw swój prezent odbierze płeć piękna a później chłopy.
Dla młodszych pań mam Pattinsona.
Z kolei dla tych dojrzalszych, niekoniecznie wiekiem, Rourke, którego wszyscy kochamy za 9 i pół tygodnia oraz Zapaśnika.
Natomiast, jeśli chodzi o męską część widowni to nie umiałem się zdecydować. Nie wiem dlaczego w pierwszej chwili przyszła mi do głowy Freida Pinto. Zazwyczaj pierwsza myśl jest najlepsza, dlatego oto przed Wami ona we własnej osobie.
To była reprezentantka młodzieży. Trudno byłoby znaleźć panią, która mogłaby zadowolić wielu (oczywiście chodzi o względy wizualne), dlatego dam kogoś pewnie mniej znanego, ale w moim mniemaniu także miłego - Kristin Davies. Niby nic specjalnego, ale jak na 45 lat to nieźle się trzyma.
Nie wybrałem Cruz, gdyż ją "mamy" na co dzień. Mam nadzieje, że choć trochę się prezenty podobają. I jeszcze raz wszystkiego dobrego.

6 komentarzy:

  1. Pattison?! Rourke ?! Ty wcale nie lubisz robić kobietom dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale? cóż za nieporozumienie. może zdradzisz do kogo wyją kobiety? rozumiem, że zaprezentowane panie się podobają ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za prezent w postaci Kristin Davies i Rourke'go. Czuję się usatysfakcjonowana prezentem.
    Wszytskiego dobrego dla bloga na kolejne 2 lata.
    Pozdrowienia
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. i co z tego, że mi się podobają te babki;pp z facetów zamawiam swojego. A poza nim, gdybym była sama;) to z czystym sumieniem zamówiłabym Jasona Stathama i Toby'ego Kebbella. Trochę brytyjsko się zrobiło, ale co tam:) faktycznie, ciężki wybór - jest niewielu atrakcyjnych facetów. W Gorączce fajny był Val Kilmer, ale czas tak leci nieubłaganie..
    Zwracam honor i sama sobie robie..:) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój kochany dla ciebie bo i tak zamierzałem ci to wkleić (jakoś tak to dziś mi do głowy przyszło)

    http://www.youtube.com/watch?v=WMFWSWIap14

    no i drugie (ktoś za te zdjęcie powinien dostać...)

    http://www.youtube.com/watch?v=-ut2u4OgmdA&feature=PlayList&p=EDD5C089A66CD1BA&playnext=1&playnext_from=PL&index=39

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje stażu. Po komentarzach widac, ze prócz mnie jest jeszcze paru czytelników. To super. Co do prezentów, to fajne, nawet bardzo :) Jesli zas chodzi o Panie w wieku po czterdziestce to jedną z najlepiej moim zdaniem "utrzymanych" jest Sophie Marceau :) Polecam !! Pozdrawiam, Roman.

    OdpowiedzUsuń