wtorek, 2 lutego 2010

ocb?

Jak się człowiek kładzie wieczorem/w nocy do łóżka to od razu nie zasypia. Przewraca się z boku na bok, wierci, myśli o największych pierdołach. I robi to w pełni świadomie. Jeszcze, bo później następuje faza, którą można nazwać snem na jawie. Niby już się śpi, sen w toku, ale tak naprawdę świadomość jest zachowana. Właśnie w tym momencie przyśniła mi się durna historyjka. Chociaż historyjka to za duże słowo. Dobrze, że w telefonie zapisałem (co jest?! czy ja tam już wszystko zapisuje?) te słowa. Głos mówił: "Niech Wam pomoże Duktas, potężny płyn Lelemis". W powietrzu latała starsza pani z mieczem i coś pisała na bloku, była taka duża. Pamiętam jeszcze diody na autobusie, które tworzyły liczbę 820. Myślę, że mogło to być wywołane przez Świętowita, Peruna lub Swaroga. Niby rodzimowiercy to nieliczna grupa (w porównaniu do całej populacji), ale może ich bogowie mają jakieś nadprzyrodzone (no raczej!) siły i mogą wpływać na wiotkie umysły innowierców, którzy próbują się doń choć trochę zbliżyć. Co prawda imiona, które mnie nawiedziły raczej są fikcyjne... W każdym razie ten sen, bardzo mnie rozśmieszył i mam nadzieje na jakiś ciąg dalszy.

6 komentarzy:

  1. ja od jakiegoś czasu mam sny o jednej tematyce. niezmieniające się buntują moją duszę.
    a co za tym idzie?
    - moja wrogość do snu, a przede wszystkim do późnej pory.
    nienawidzę, gdy budzę się co godzinę!
    i jeśli kiedyś nadejdzie dzień, bez tego jednego snu, uwierzę, że mogę spać spokojnie..

    OdpowiedzUsuń
  2. podobno najnudniejsze, co można robić, to opowiadać swoje sny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie gadają, że bycie anonimowym też jest nudne. No chyba, że Ech to jakieś pogańskie imię, o którym jeszcze nie słyszałem...

    OdpowiedzUsuń
  4. podobno najnudniejsze, co można robić, to bycie złośliwym..

    OdpowiedzUsuń
  5. to być złośliwym*

    'są tacy, którzy zazdroszczą'
    powiedział kamil co wiedział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdalena Grochal, rodowe też Grochal, grupa krwi 0 RH- :)4 lutego 2010 15:58

    ale z wojewodzkiego musi byc nudziarz - bleeee;)

    OdpowiedzUsuń