poniedziałek, 31 maja 2010

elajw.

Nie no, ja się świetnie czuję. Zupełnie nie wiem po co mnie tu trzymają. Mówiłem, że te leki w żaden sposób na mnie nie działają i lepiej dać je potrzebującym. Ale lekarze, jak to lekarze - wiedzą lepiej. Wczoraj wysmarowałem się bitą śmietana, bo w zakładach zamkniętych golić się nie można, więc piany do golenia nie ma. Udawałem czubka przez chwilę, lecz kazali mi to z siebie zmyć, bo jeszcze któremuś z pacjentów przyjdzie do głowy to zlizywać z mojej twarzy. Nuuda. Jak żeśmy spacerowali to urwałem się od grupy i pobiegłem do kafejki internetowej, żeby pokazać Wam to zdjęcie. Tako wyglądałem. Spoko, co? Tak jak pisałem wyżej czuję się świetnie, mam nadzieje wkrótce się stąd wyrwać. Tymczasem muszę uciekać, bo ssskierownik po mnie idzie. To czołem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz