poniedziałek, 20 września 2010

dualizm.

Dzisiaj w tramwaju siedziało dwóch ziomków. Na kolejnym z przystanków wsiadła dziewczyna. Jeden z kolegów popatrzał na drugiego z wymownym uśmiechem. Jak sądzę, drugi chłopak go odwzajemnił. To wszystko miało być aprobatą dla aparycji dziewczyny. Nie chcę generalizować, ale mieszkanki tejże dzielnicy raczej nie cieszą się poważaniem wśród mężczyzn. Przynajmniej ja otrzymywałem takie sygnały. Do sedna. Dziś zauważyłem, iż to jest naprawdę normalne. To, że chłopy za babami się oglądają. Pisze to dla tych, którzy w jakimś małym stopniu odczuwają poczucie winy. Nie musicie. Ale piszę to także dla zazdrosnych dziewcząt. Nie ma powodów do zazdrości a tym bardziej do prania torebkami po głowie. To jest przecież tak samo jak z samochodami. Powiedzmy, że jesteśmy w posiadaniu nowego modelu Tata (Taty?). Jesteśmy z niego w pełni zadowoleni i nie mamy ochoty zamieniać go na wóz innego producenta. Jednakowoż idąc radośnie po gazetę zauważamy wspaniały samochód - dajmy na to Subaru. Jest oczywistym, że szczęka opada nam na jego widok. Wlepiamy w niego gały o mały włos nie wpadając pod autobus. Niemniej jesteśmy świadomi jego wad i w głębi (oraz płytkości) serca nigdy byśmy naszej Taty nie oddali. Mniej więcej na takiej zasadzie działa oglądanie się za dziewczynami. Tak ogólnie, bez skupiania się na szczegółach. Mam nadzieję, że w miarę jasno się wyraziłem i nikogo nie urażę - proszę nie interpretować powyższych słów zbyt dosłownie. Jednocześnie sam nie zostanę posądzony o jakieś niemoralne zachowania i poniekąd nakłanianie do ich powielania. Czasem wystarczy wybrać się w sprzyjające okoliczności przyrody i łatwo można zapomnieć o innych modelach.

4 komentarze:

  1. nie za ciasne :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ja nie wiem, po co Ty o tym piszesz. Myślisz, że laski nie wyobrażają sobie seksu z innym facetem?
    Check this out, jeśli nie słyszałeś:
    http://www.youtube.com/watch?v=IMdXkKLGFG8&feature=player_embedded
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie jest za ciasne.

    Wiem, że sobie wyobrażają. I to z kilkoma jednocześnie!
    Słyszałem, ale dzięki za share.

    OdpowiedzUsuń