piątek, 26 września 2008

niesprawiedliwe?


Ojej, jakie to niesprawiedliwe. Ludzie, którzy nie potrafią samodzielnie zainstalować systemu operacyjnego, nawet głupiej przeglądarki internetowej mają sprzęt komputerowy lepszy od mojego. Czy ja jestem jakiś gorszy? Nie zasługuję na godziwe warunki? Hola, hola! Nie mogę na swój komputer narzekać, ale przecież zawsze można mieć lepszy. Procesor bez SSE3, karta graficzna bez GDDR3... W dodatku mieszkam na czwartym piętrze i gdy tylko nadchodzi sezon grzewczy wszystkie rurki mi syczą, słychać trzaski i ściany się trzęsą - odpowietrzanie. A kaloryfer i tak ciepły tylko w 1/4... Co my byśmy zrobili bez Hush Hush vol. 1.
Wszyscy mnie oszukują, coś obiecują a potem gówno mam!

3 komentarze:

  1. no prawie mi Ciebie zal:)

    znam pewnych debili pod wzgledem technologii informacyjnej (poza soba) i z obserwacji nasuwa mi sie tylko jeden wniosek - oni musza miec super sprzet, bo z innym nie daliby sobie rady. Oni musza miec swietne karty graficzne, dzwiekowe etc., bo nawet nie wiedza, ze mozna zainstalowac/miec inne lepsze/gorsze.

    zdrowko dla Mamusi (chyba nie tylko Ty sluchasz tych kaloryferow:))

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ciemna strona mocy opanowuje Cię"

    ps. Właśnie jestem po serii GW :D

    OdpowiedzUsuń
  3. obraziłam się.

    OdpowiedzUsuń