piątek, 7 listopada 2008

tożsame?

Wydaje mi się, że padłem ofiarą spisku marketingowego. W ciągu października używałem pasty 3D WHITE Active Freshness, nie potrafię określić przez jak długi czas. Pasta się skończyła i zdecydowałem się (skuszony reklamą prasową) zakupić jej, jak sądzę, lepszą wersję 3D White LUXE. Wybrałem opcję glamour, gdyż wydaje się najlepsza dla mojego uzębienia. Wszystko było miło, aż nie porównałem obydwu tubek, które kupiłem jednocześnie, w domu (por. zdjęcie). Już pal licho objętość - większa ma 125ml a mniejsza o pięćdziesiąt mniej. Chodzi o to, że według informacji na opakowaniu mają identyczny skład a wiadomo o nim jedynie tyle: 0,321% fluorku sodu. A gdzie reszta składników? Jeśli faktycznie nie ma różnicy to po co przepłacać? Za większą tubkę zapłaciłem 5,94zł a z kolei ta mniejsza ceni się na 11,49. Cena wnet dwukrotnie wyższa... Używając tańszej wersji 3D WHITE nie zauważyłem znaczącej różnicy w kolorze szkliwa a przecież ma za zadanie wybielać. Nowa wersja LUXE ponoć daje rezultaty już po 14 dniach stosowania, ale mając ten sam skład, co większa siostra nijak nie może tego dokonać. Skoro już kupiłem to muszę zużyć i mam nadzieje, że zanotuję jakieś widoczne zmiany. Na pewno zamieszczę informację, jak się sprawa zakończyła.
I to jest moja własna opinia.

2 komentarze:

  1. daj spokoj, jak ja sie nabralam - ale to kwestia checi czytania (a raczej jej braku). Wiec uwaga - w zimowych megapakach Lay's nie wszystkie paczki sa sredniej wielkosci - miedzy 3 takimi upchnieta jest ta najmniejsza paczuszka. Sie nie najem:p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotuś, przecież już widać tę biel! :)

    OdpowiedzUsuń