sobota, 11 kwietnia 2009

r-acht.

Po obejrzeniu tego zdjęcia byłem przekonany, że muszę zobaczyć R8 na żywo, gdyż z pewnością jest to niezapomniane przeżycie. I udało się! Stałem na skrzyżowaniu Dudy-Gracza z Roździeńskiego. Ono nadjechało z lewej strony i zatrzymało się kilkanaście metrów przede mną i mogłem oglądać już tylko jego piękny tył. Niestety, trochę się zawiodłem, bo "mój" egzemplarz był srebrny i maska nie wydawała się być tak ogromna, jak ta ze zdjęcia. Może gdybym miał więcej czasu na dokładniejsze zbadanie jego obłości zmieniłbym zdaniem, aczkolwiek pewnie w rzeczywistości i tak wygląda lepiej niż na większości zdjęć. Sądzę też, że jakby był o 20 centymetrów dłuższy, proporcje były by lepsze. Przy okazji - Maybach w Krakowie zrobił na mnie większe wrażenie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz