poniedziałek, 26 kwietnia 2010

nie!

Wyjaśnijmy to raz na zawsze: nie mieszkam w Radzionkowie! Tym samym nie jestem mieszkańcem Radzionkowa, Radzionkowianem, Cidrokiem. Mieszkam w Bytomiu. By-to-miu. Mój kod pocztowy do 41-933 Bytom. Rejestracja samochodowa to SY. Pomijam już fakt, że w dowodzie mam wpisane Bytom. Na potwierdzenie tych słów, z pomocą Google Maps, poniżej przedstawiam wizualizację odległości jaka dzieli mnie od tablicy oznajmiającej wjazd do miasta Radzionków.

Punkt A to parking, najdalej wysunięty, z którego teoretycznie jest najbliżej spod mojego domu do Radzionkowa. Punkt B to miejscw, w którym znajduje się wspomniana wcześniej tablica. Wyraźnie widać, że jest to odcinek o długości 600 metrów. Co do tego nie ma wątpliwości. Myślę, że wystarczy tych dowodów. Teraz czekam na przeprosiny...

3 komentarze:

  1. Noo Roman, Asia, przepraszajcie nas :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu wiedziałem, ze się mnie tyczy to wołanie o przeprosiny, a tutaj widze, ze mnie Justyna z imienia wymienia :). Tym samym nie pozostaje nic innego jak przeprosić, co niniejszym czynie. Niemniej, musicie zrozumieć, ze od was do Radzionkowa jest tak blisko, ze nawet medialnie jest mowic ze stamtąd jesteście. Jak was np. przedstawie jako Bytomian, to nikt nie zapamięta, a jak powiem, ze w Radzionkowie mieszkacie, wrażenie gwarantowane :) "Nieważne co mówia, byle wymienili z nazwiska" jak ktos kiedys powiedział, wiec może lepiej być Radzionkowianinem? :) Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń